Konkurs za brend identitet

 

Konkurs za brend identitet

Agencija za marketing „Total Idea” je učestvovala na konkursu za izradu identiteta brenda i uvođenje novog proizvoda lokalne kompanije. Projektni zadatak je obuhvatao nadogradnju postojećeg vizuelnog identiteta novim i originalnim idejama u duhu postojećeg koncepta.

Pošto smo se detaljno upoznali sa zahtevima konkursa uvideli smo da je pred nama kreativan, ali pre svega veoma zahtevan zadatak! Bilo je potrebno u veoma kratkom roku osmisliti izuzetno atraktivan dizajn, kao i kompletan identitet brenda koji će predstaviti tržištu potpuno nov proizvod date kompanije.

Prema zahtevu klijenta uradili smo predloge razvoja identiteta, a sam projekat je obuhvatao sledeće:

  • Izradu imena robne marke
  • Izradu slogana za robnu marku
  • Izradu vizuelnog identiteta – logotipa i standarda za robnu marku
  • Izradu sredstva komunikacije i promocije
  • Izradu pakovanja – ambalaže za finalni proizvod.

Osmislili smo logotip vedrih i kontrastnih boja, koji se savršeno uklopio u postojeći identitet. Proizvod je upotpunjen pamtljivim imenom proizvoda, kao i pomalo provokativnim sloganom koji je trebalo da diferencira novi koncept i da probudi radoznalost kod korisnika.

Povodom datog konkursa kreirali smo pakovanje sa atraktivnim vizuelnim elementima čiji dizajn počiva na principima eko dizajna, odnosno za njegovu izradu su odabrani ekološki (reciklirani i reciklabilni) materijali, dok je oblikom pakovanja postignuta veća funkcionalnost, ekonomičnost i efikasnost pri sklapanju kutije.

Takođe, osmišljen je i novi dizajn promotivnih info postera, akcijskog postera i izgled bilborda. Rad na datom konkursu zahtevao je od nas da pažljivo isplaniramo komunikacijsku strategiju sa kupcima koji su navikli na visok nivo kvaliteta proizvoda datog klijenta.

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Add to favorites

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *